6 joves del municipi de Son Servera superen amb èxit el curs escolar gràcies al Programa d’Inserció Socioeducativa

Un 80 % dels alumnes inscrits aquest any al projecte seguiran el curs vinent.

La setmana passada els alumnes de l’IES Puig de sa Font varen organitzar la seva graduació de fi de curs escolar, alhora que també es posava punt i final al curs PISE (Programa d’Inserció Socioeducativa) d’enguany, on 6 joves del municipi de Son Servera han aconseguit superar amb èxit el curs escolar.

Aquest programa es du a terme mitjançant un conveni entre la Conselleria d’Educació i l’Ajuntament de Son Servera, amb el qual l’alumnat d’entre 14 i 15 anys que per diversos motius estan immersos en una desmotivació acadèmica i en prevenció del fracàs escolar generalitzat, alternen la formació acadèmica al mateix institut i la formació en una empresa, preparant-los per accedir al món laboral amb la màxima formació possible.

A l’entrega de diplomes assistiren la regidora d’Educació i Serveis Socials, Dori Moreno, i el batle de l’Ajuntament de Son Servera, Antoni Servera, que també varen voler agrair tant al centre educatiu com a les empreses col·laboradores la seva participació en el programa, que conjuntament amb l’educadora social dels Serveis Socials Municipals han acompanyat aquests alumnes durant tot el curs.

Un programa que ha finalitzat amb èxit; un èxit que es pot veure reflectit en el fet que el 80 % dels alumnes s’han inscrit a cursos de FPB de continuació per l’any que ve.

Amb tot, també cal agrair a les empreses col·laboradores del municipi de Son Servera la seva participació acollint alumnes i dedicant-los el seu temps i experiència per mostrar-los la importància d’accedir al món laboral ben preparats.

Les empreses Hipotels, Molta Moto, Neumáticos Son Servera, Eléctrica Son Servera, Eléctrica Gómez, Perruqueria Tardor, Bar nou i Bar Crepúsculo són les empreses que desinteressadament han format part del projecte PISE d’enguany.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

%d bloggers like this: