Comunicat de l’Associació Cultural s’Agricola per la mort de Pere Antòni Pascual Vaquer

La junta directiva de L’Associació Cultural s’Agrícola, volem manifestar el nostre condol a la família i amics del nostre company Pere Antoni Pascual Vaquer, que morí sobtadament dijous migdia.

Des de el primer moment que en Pere Antoni va forma part de la nostra Associació, ja es va involucrar amb cós i ànima a les tasques culturals, s’involucrava amb i per tot, i la paraula no, la tenia molt mal de pronunciar.

En Pere hi era sempre, però també sempre passava desapercebut, fins i tot a l’hora d’anar-se’n ho ha fet amb silenci, sense molestar a ningú.
En aquest mon hi estam de passada, no som indispensable, però en Pere Antoni es d’aquelles persones que se notaran i molt a faltar.

Ens quedam amb les seves idees, les rialles i felicitat que ens contagiava i també amb l’angoixa (ara més que mai) de si les coses aniran així com s’espera. En deixa un munt de coses començades que intentarem acabar amb la mateixa línia que creim que ell hagués volgut. Serà el millor reconeixement que li poguem fer. Descansi en Pau.

L'adreça electrònica no es publicarà.