Diumenge passat les instal·lacions del RSK Manacor van estar al màxim i no era per menys es disputava la 5a lliga individual escolar.
87 varen ser els joves esportistes nins i nines que van prendre part. Hi havia dues categories, la de iniciació, és a dir els que habitualment no havien competit mai, i els que participen en els controls escolars vàlids per a la classificació del campionat de Mallorca i Balears.
Per organitzar aquest multitudinari acte es var necessitar la col·laboració de tot el club i va ser conduït de manera molt brillant pels monitors, Manolo Peña i en LLuís Llull.
El Renshinkan femení, present a l’homenatge a les dones esportistes.
L’organització Dones de Llevant, dirigida per Antònia Matamalas, ha dut a terme un seguit d’actes en reconeixement a les Dones en el camp de l’esport de la nostra comarca, entre d’altres com el descobriment d’una placa a la plaça de les Perleras i l’homenatge al Teatre de Manacor. Tres al·lotes del Renshinkan han estat guardonades, Neus Pou, per la seva condició de medallista nacional i actualment entrenant al Centre de Tecnificació de València, a més de Marga Roig i Sofia Nieto, com actuals campiones de Balears,