L’Ajuntament de Manacor convoca el comerç local a participar en el concurs d’aparadors de Fires i Festes
Al concurs hi poden participar tots els comerços i empreses ubicades al municipi de Manacor i que tenguin aparador, independentment de la seva activitat econòmica. Enguany, com a novetat “proposam una temàtica concreta, que és “Les flors de Maig”, que es podran combinar amb diferents elements de les Fires i Festes de Primavera i amb productes propis de cada establiment”, ha explicat la regidora de Comerç. Amb l’objectiu d’impulsar aquesta iniciativa i dotar d’eines als participants del concurs l’Ajuntament posarà a disposició dels comerços un taller que és realitzarà amb la temàtica de “Les flors de Maig”, per donar eines i tècniques als participants.
El termini d’inscripció en el concurs acabarà el proper dilluns dia 20 de maig. Les bases del concurs i el formulari d’inscripció es poden descarregar de la pàgina web de l’Ajuntament de Manacor (apartat Serveis i Tràmits/Comerç). A l’àrea de Comerç de l’Ajuntament també us facilitaran els documents.

El concurs preveu un premi de 300 euros pel primer classificat, un de 200 euros pel segon mostrador premiat i un tercer premi de 100 euros. Però, a més, el concurs de mostradors de Nadal de Manacor preveu premis pels quatre aparadors que aconseguesquin més “m’agrades/m’encantes” al Facebook de l’Ajuntament de Manacor. Els quatre aparadors més votats a pels usuaris de la xarxa social rebràn cadascún d’ells 10 tickets per sopar a la XVII Jornada de cuina de Manacor, que se celebrarà de dia 9 de juny a la Plaça de Ramon Llull. Així les fotografies dels aparadors participants es penjaran a la pàgina oficial de Facebook de l’Ajuntament de Manacor per tal de fer difusió del comerç manacorí i del mateix concurs.
Deixa un comentari