Sis estudiants de Manacor són premiats per les seves qualificacions en els estudis universitaris i de formació professional
En un acte celebrat al pati de la Institució Pública Antoni Maria Alcover, edifici que també acull el Centre Universitari de Manacor, han fet entrega dels guardons el batle de Manacor, Miquel Oliver; el delegat d’Educació i Cultura, Mateu Marcé; el director de l’IES Manacor, Miquel Àngel Amengual; el director de l’IES Mossèn Alcover, Antoni Gaià; i la cap d’Estudis de Formació Professional de l’IES Manacor, Maria Àngels Fuster. A l’acte, que ha esta presentat pel director del Centre Universitari de Manacor, Jaume Rigo, també hi han assistit els familiars més propers dels estudiants premiats, a més de la resta d’alumnes inscrits als premis, que han rebut un obsequi.
Amanda Mula Riera, estudiant del Cicle formatiu de grau superior de Desenvolupament d’aplicacions web, ha obtingut la millor qualificació del municipi el curs passat en la categoria de Formació Professional, amb una nota mitjana de 9,792. Pere Moyà Serra, dels estudis de Formació Professional de Màrqueting i Publicitat, s’ha proclamat segon estudiant de Manacor amb millors qualificacions amb una nota mitjana de 9,615. Maria Evangelina Gómez Gómez, estudiant d’Administració i Finances, amb una nota mitjana de 9,400, ocupa la tercera posició quant a qualificacions dels estudiants del municipi de Manacor de la categoria de Formació Professional.
Maria Antònia Truyols Pont, estudiant universitària de Màster en gestió i anàlisi de grans volums de dades ha quedat en primera posició dels XVI Premis Universitaris de Manacor, amb una nota mitjana de 9,410. Ha quedat en segona posició, i amb una nota mitjana de 9,311, la manacorina Carme Duran Muñoz, estudiant del Màster en Advocacia. Finalment, Antònia Martí Nadal, estudiant del Grau de Bioquímica i amb una nota mitjana de 9,080, ha recollit el tercer premi.
Els objectius principals d’aquests premis són els de fomentar l’estudi i la cultura de l’esforç acadèmic entre la població, fer un reconeixement públic als estudiants universitaris i de Formació Professional que demostren tenir el millor nivell acadèmic del municipi i posar la seva tasca com a exemple. D’entre estudiants amb expedients acadèmics brillants que s’han presentat a aquests premis, el tribunal qualificador ha seleccionat els tres millors de les dues categories, atorgant a aquestes alumnes la dotació econòmica del premi, que és de 500 euros per al guanyador, 300 euros per al segon classificat i 200 euros per al tercer.
El batle de Manacor, Miquel Oliver, ha destacat la importància «de posar en valor i dignificar els estudis de Formació Professional», a més dels estudis universitaris, alhora que ha animat els estudiants a «ser flexibles a la vida i tenir la ment oberta en un món en què la preparació acadèmica és cada vegada més important per obrir portes». El delegat d’Educació i Cultura, Mateu Marcé, ha posat els alumnes premiats com exemple d’esforç i de constància en un curs que ha tornat a estar marcat per la pandèmia.
Deixa un comentari